
نزدهر
في ديسمبر 2024، كانت حملة التصويت على الهوية البصرية لسلطنة عُمان التي أطلقتها “نزدهر” أولى المبادرات المجتمعية العديدة ضمن استراتيجية الهوية الترويجية الوطنية. في ماركا، عملنا على تطوير استراتيجية متكاملة للتسويق عبر وسائل التواصل الاجتماعي، إلى جانب تصميم المحتوى البصري والرسائل المصاحبة للحملة التي حققت نجاحًا لافتًا بمشاركة أكثر من 62,500 من المواطنين والمقيمين من مختلف أنحاء السلطنة في الإدلاء بأصواتهم.






عائشة: كانت حملة العلامة التجارية لسلطنة عمان واحدة من أعظم المشاريع التي ارتبطت بها شخصيًا. جاءت مع العديد من التحديات، كان أبرزها الجداول الزمنية الضيقة. ومع ذلك، بفضل الفريق الرائع في ماركا وتوجيهات مرشدنا أحمد، نجحنا في تقديم عمل مميز – من حملة التصويت إلى محتوى الإعلام الاجتماعي، والتصميم الإبداعي، والاتصالات بشكل عام.



Aysha:
The Oman Nation Brand campaign was one of the greatest projects I have personally been attached to. It came with many challenges, one of the most significant being the tight deadlines. However, thanks to the incredible team at Marca and the guidance of our mentor Ahmed, we successfully delivered outstanding work — from the voting campaign to social media content, creative design, and overall communication.

Ahmed:
The Oman Nation Brand campaign was one of the greatest projects I have personally been attached to. It came with many challenges, one of the most significant being the tight deadlines. However, thanks to the incredible team at Marca and the guidance of our mentor Ahmed, we successfully delivered outstanding work — from the voting campaign to social media content, creative design, and overall communication.

Aysha:
The Oman Nation Brand campaign was one of the greatest projects I have personally been attached to. It came with many challenges, one of the most significant being the tight deadlines. However, thanks to the incredible team at Marca and the guidance of our mentor Ahmed, we successfully delivered outstanding work — from the voting campaign to social media content, creative design, and overall communication.

Comments